Inscripció

ENTREACTE

Com cada any la Fundació Joan Brossa organitza una jornada educativa per compartir experiències i donar veu als alumnes, als docents, als creadors i als agents culturals amb els quals hem treballat durant el curs.

Tipus d'activitat

jornada educativa

7 i 8 de juliol, de 9 a 12h.

Localització

Descàrrega

El 2021 representa un any de transició per a la Fundació Joan Brossa que culminarà a la tardor amb la gestió de la totalitat de l’edifici històric de La Seca, un nou escenari que implicarà l’obertura d’un equipament en què conviuran la pràctica expositiva i les arts en viu, es visibilitzarà l’univers de Joan Brossa des de totes les disciplines que practicà, es generaran projectes creatius i d’investigació per part de les noves generacions, es fomentarà l’articulació de propostes de caràcter híbrid i es reivindicarà el projecte educatiu com un dels pilars de la institució.

Des de la comissió d’educació del Centre d’Estudis Joan Brossa hem estat reflexionant sobre el model de projecte que caldrà construir i consolidar en el marc d’aquesta nova realitat. Així doncs, es proposa l’articulació d’una pràctica de caràcter expandit tant pel que fa als formats, que seran deslocalitzats i transitaran per la totalitat de l’edifici; com pel que fa a les disciplines, que reivindicaran una pràctica creativa multidisciplinària i de caràcter total; i al radi d’actuació, que se situarà entre el dintre i el fora de l’edifici, tot integrant la realitat del barri de la Ribera.

La VII Jornada Educativa ha estat plantejada com un entreacte, com un espai de trobada i a la vegada de reflexió col·lectiva, que ens hauria d’ajudar a acabar de donar forma al programa del curs vinent. És per això que, més enllà de compartir i de visibilitzar projectes que han tingut lloc a les aules, hi ha la  voluntat de pensar plegats com hauria de ser i de funcionar el nou programa educatiu ‘Brossa expandit’. Un moment per cocrear i gestar un ecosistema en què cultura i educació es donin la mà.

Inscripció

Com has conegut la proposta? *

S'ha produït un error. Torna a internar-ho més tard.
Gràcies per inscriure't-hi! En breu ens posarem en contacte amb tu.