Inscripció

Laberints brossians

Des del servei educatiu de la Fundació Joan Brossa donem la benvinguda al nou curs escolar 2020-2021 amb una sessió dinàmica en què es presentaran algunes de les novetats més destacades que hem preparat per a vosaltres.

Tipus d'activitat

Presentació del curs escolar 2020-2021

30 de setembre de 2020 a les 18h.

Localització

Fundació Joan Brossa

Descàrrega

Com cada any us convidem a la Fundació Joan Brossa per tal d’explicar-vos totes les novetats que hem preparat de cara al desenvolupament d’aquest curs. Hi trobareu propostes de treball de caràcter presencial, itinerant i virtual de diferent format: rutes literàries, projectes de curs, tallers creatius, formacions, jornades educatives, treball col·laboratiu i diàleg amb artistes, etc. Joan Brossa i el seu univers creatiu continua ben presents als centres educatius!

En aquesta sessió comptarem amb la participació de:

Judith Barnés, responsable del servei educatiu de la Fundació Joan Brossa, que ens explicarà els protocols activats des de la Fundació per tal de garantir les condicions higièniques i de seguretat necessàries per desenvolupar totes les propostes i ens mostrarà els nous materials educatius dissenyats per a algunes de les rutes literàries que us proposem i per al taller ‘La mirada creadora’ dissenyat conjuntament amb la Filmoteca de Catalunya.

Laia Estruch, artista que ha concebut l’escenari mòbil Ganivet que es podrà visitar a la Fundació Joan Brossa fins al 31 de gener de 2021, i Jordi Ferreiro, col·laborador extern del nostre servei educatiu, amb els quals ens endisarem en el projecte ‘Ganivet’ per tal de veure tot el potencial que es pot extreure des del contacte directe amb la instal·lació d’Estruch i des del treball que es pugui desplegar a les aules. Estruch performarà la peça i l’espai des de la veu i el cos.

Magalí Homs, col·laborada amb el servei educatiu de la Fundació des de Tantàgora, que ens mostrarà les cinc cadenes poètiques de caràcter itinerant que podran circular pels centres educatius de tots els nivells i de tota la geografia de parla catalana. Es tracta de propostes creatives concebudes per Laura Alcalà, Anna Dot, Laura Llaneli, Carles Rebassa i Maria Sevilla.

Per tal de desplegar correctament aquesta sessió cal inscriure-s’hi prèviament. L’aforament és limitat.

Inscripció

Com has conegut la proposta? *

S'ha produït un error. Torna a internar-ho més tard.
Gràcies per inscriure't-hi! En breu ens posarem en contacte amb tu.